پرداخت هزینه آزمون های بین المللی به ساده‌ترین شکل!
ویرایش محتوا
پرداخت هزینه آزمون های بین المللی

شرکت در آزمون های بین المللی این روزها اهمیت زیادی دارد. فرقی ندارد بخواهید رزومه‌تان را ارتقا دهید و در شغلتان موفق‌تر باشید، برای مهاجرت به کشورهای دیگر بروید یا اهداف دیگرتان را تحقق ببخشید، به‌هرحال نیاز است در آزمون‌های بین‌المللی شرکت کنید. این آزمون‌ها معمولا سطح دانش، مهارت و توانایی شما را در زمینه‌های مختلف ارزیابی می‌کنند. نتایج آن‌ها هم برای پذیرش در دانشگاه‌ها، اخذ بورسیه تحصیلی، ارائه گواهینامه‌های حرفه‌ای و یا مهاجرت کاری به کشورهای دیگر اهمیت دارند. گاهی برای پرداخت این هزینه‌ها ممکن است با مشکل مواجه شویم؛ زیرا در ایران پرداخت هزینه آزمون های بین‌المللی با استفاده از کردیت کارت‌ها ممکن نیست. در این مقاله از کردیتخونه به حل این مشکل می‌پردازیم!

مهم‌ترین آزمون های بین المللی برای ایرانیان

بسته به هدف و علاقه شما، ممکن است بخواهید در یک یا چند آزمون بین المللی شرکت کنید. برخی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین آزمون های بین المللی که ایرانیان به آن‌ها علاقه مند هستند، عبارت‌اند از:

آزمون های زبان

 این دسته از آزمون‌ها سطح تسلط شما به زبان انگلیسی را سنجش می‌کند. برخی از پرکاربردترین آزمون های زبان را در ادامه آورده‌ایم:

آزمون IELTS

آیلتس یک آزمون استاندارد و جامع است که چهار مهارت شنیداری، خواندن، نوشتاری و گفتاری شما را در زبان انگلیسی ارزیابی می کند. نتایج IELTS توسط بسیاری از دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و کشورهای جهان به عنوان شاخص تعیین سطح زبان پذیرفته شده است. آزمون آیلتس دو نوع دارد: آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال. آزمون آیلتس نوع Academic برای کسانی است که قصد دارند در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در خارج از کشور شرکت کنند و نوع General Training برای کسانی است که می‌خواهند به منظور مهاجرت، کار یا تحصیل در سطح پایین‌تر به کشورهای انگلیسی‌زبان رفته و در چالش‌های روزمره  با زبان انگلیسی روبه‌رو شوند. این آزمون دارای نمرات 0 تا 9 بوده و معمولا حداقل نمره لازم برای پذیرش در دانشگاه های خارج از کشور بین 5.5 تا 7.5 است. اگر شما بخواهید این آزمون را در یکی از کشورهای خارجی ثبت‌نام کنید، ممکن است نتوانید پرداخت هزینه آزمون های بین‌المللی را به‌راحتی انجام دهید. می‌توانید برای حل این مشکل از سایت‌های واسطه مثل کردیتخونه کمک بگیرید.

آزمون TOEFL

آزمون آیلتس

در آزمون تافل مانند آیلتس مهارت‌های شنیدن، خواندن، نوشتن و گفتن شما در زبان انگلیسی اندازه‌گیری می‌شود. نتایج TOEFL  توسط بیش از 11 هزار دانشگاه، سازمان و کشور در سراسر جهان به عنوان شاخص تعیین سطح زبان پذیرفته می‌شود. آزمون تافل برخلاف آیلتس فقط یک نوع دارد که برای هر دو هدف تحصیلی و مهاجرتی قابل استفاده است. این آزمون  دارای نمرات 0 تا 120 بوده و معمولا حداقل نمره لازم برای پذیرش در دانشگاه های خارج از کشور بین 60 تا 100 است. یکی از مثال‌هایی که در داشتن مشکل برای پرداخت هزینه آزمون های بین المللی وجود دارد، پرداخت هزینه تافل است.

آزمون GRE

آزمون GRE یا آزمون سوابق تحصیلی فارغ التحصیلان، یک آزمون استاندارد و جهانی است که توانایی‌های شما را در زمینه‌های ریاضی، تحلیل منطقی و نوشتار تحلیلی ارزیابی می‌کند. نتایج GRE توسط بسیاری از دانشگاه‌ها و برنامه‌های تحصیلات تکمیلی در جهان به عنوان شاخص تعیین سطح دانش پذیرفته شده است. این آزمون برای کسانی مناسب است که قصد دارند در رشته‌های علوم، مهندسی، روانشناسی، حقوق و … در خارج از کشور تحصیل کنند.

آزمون‌های حرفه‌ای

آزمون GMAT یک آزمون استاندارد و جهانی است که توانایی‌های شما را در زمینه‌هایی که با مدیریت، بازرگانی، حسابداری، مالی و … مرتبط است، ارزیابی می‌کند. این آزمون بیشتر برای کسانی مناسب است که قصد دارند در همین رشته‌ها در خارج از کشور تحصیل کنند.

آزمون SAT آزمون دیگری است که برای تعیین سطح دانش در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود. کسانی که قصد دارند در رشته‌های عمومی و انسانی در دانشگاه‌ها و کالج‌های خارج از ایران تحصیل کنند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. آزمون SAT دارای نمرات 400 تا 1600 برای بخش‌های ریاضی و خواندن و نوشتن است. معمولا حداقل نمره لازم برای پذیرش در دانشگاه های خارج از کشور بستگی به رشته و دانشگاه مورد نظر دارد.

ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون های بین المللی

برای شرکت در آزمون های بین المللی، شما باید ابتدا به سایت رسمی آن آزمون مراجعه و فرم ثبت نام را پر کنید. سپس باید هزینه ثبت نام را بپردازید. هزینه ثبت نام بستگی به نوع و سطح آزمون دارد و معمولا به دلار آمریکا محاسبه می شود. پرداخت هزینه آزمون های بین المللی در ایران با مشکلاتی روبه‌روست؛ زیرا تحریم‌ها اجازه پرداخت‌های بین‌المللی را به شما نمی‌دهند.

اگر برای پرداخت هزینه آزمون های بین المللی، می‌توانید از پی‌پال یا کردیت‌کارت‌های دیگر استفاده کنید، این کار را انجام دهید. اما اگر امکان انجام این کار را ندارید، باید به سراغ سایت‌های معتبری بروید که پرداخت هزینه آزمون های بین المللی را در کوتاه‌ترین زمان برایتان انجام می‌دهند. با این روش، شما می توانید بدون نگرانی از تحریم ها و نرخ ارز، در آزمون های بین المللی شرکت کنید. کردیتخونه یکی از این سایت‌هاست. شما می‌توانید به بخش خدمات بروید و آزمون مورد نظر را انتخاب کنید. سپس مراحل را به‌درستی طی کنید، اطلاعات را به‌طور صحیح وارد کنید و در پایان هزینه را به ریال بپردازید.

چگونگی پرداخت هزینه آزمون های بین المللی

کلام آخر

آزمون های بین المللی یک فرصت عالی برای ارزیابی دانش، مهارت و توانایی‌های شما در زمینه‌های مختلف هستند. با شرکت در این آزمون‌ها، شما می‌توانید به تحصیل در خارج از کشور، اخذ بورس تحصیلی، ارائه گواهینامه‌های حرفه ای و یا مهاجرت به کشورهای دیگر چند قدم نزدیک‌تر شوید! برای شرکت در این آزمون‌ها، شما باید فرآیند ثبت نام و پرداخت هزینه را انجام دهید. پرداخت هزینه در ایران با مشکلاتی روبه‌روست، اما همانطور که در این مقاله بررسی کردیم، خدمات کردیتخونه می‌تواند به شما برای پرداخت هزینه آزمون های بین المللی کمک کند.

مطالب مرتبط
ویرایش محتوا

درج دیدگاه

مطالب پر بازدید
top-tether-profit-zero
۴ تفاوت اصلی تتر با ارزهای دیجیتال دیگر
چرا ارز دیجیتال بخریم؟خرید دلار از صرافی‌ ممکن است کمی زمان‌بر باشد. همچنین نگهداری پول...
پرداخت هزینه آزمون های بین المللی
پرداخت هزینه آزمون های بین المللی به ساده‌ترین شکل!
شرکت در آزمون های بین المللی این روزها اهمیت زیادی دارد. فرقی ندارد بخواهید رزومه‌تان...
بهترین سایت ها برای خرید هاست و دامنه
بهترین سایت برای خرید هاست و دامنه کدام است؟
در دنیای اینترنتی امروز، حضور آنلاین برای هر فعالیتی ضروری به نظر می‌رسد.
چالش های امنیتی در متاورس
چالش های امنیتی در متاورس و راهکارهای مقابله با آن
متاورس جهان مجازی جدید و پویایی است که از ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به وجود آمده...