معرفی 6 بازی متاورس برای درآمدزایی و سرگرمی
ویرایش محتوا
6 بازی متاورس

در دنیای امروز بازی‌کردن از محبوب‌ترین سرگرمی‌های افراد است و با پیشرفت تکنولوژی روزبه‌روز به علاقه‌مندان بازی های متاورس افزوده می‌شود. حالا که در دنیای متاورس می‌توان به سبک جدیدی از بازی‌کردن را تجربه کرد، شرکت‌های معتبر زیادی در تلاش‌اند تا بازی‌های آنلاین جدیدی در دسترس علاقه‌مندان بگذارند. البته بازی های متاورس که در فضای آنلاین و بر پایه فناوری‌های نوین ساخته شده‌اند، علاوه بر سرگرمی، قابلیت کسب درآمد هم دارند. در این مقاله، به معرفی 6 بازی متاورس برتر که به شما امکان کسب درآمد آنلاین می‌دهند، خواهیم پرداخت. این بازی‌ها با ترکیبی از تکنولوژی‌های مبتنی بر بلاکچین، واقعیت مجازی و افزوده ساخته شده‌اند.

دسنترالند؛ از بهترین بازی های متاورس

دسنترالند یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های دنیای متاورس است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در دنیای مجازی ساخته شده خود بازی کنند. این بازی بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده که بستری امن و غیرمتمرکز را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این بازی این است که به بازیکنان امکان کاوش و تعامل با طیف وسیعی از محیط‌ها و فعالیت‌ها را می‌دهد: از گالری‌های هنری مجازی و جشنواره‌های موسیقی گرفته تا کازینوهای مجازی و عرصه‌های ورزشی، هیچ کاری برای انجام‌دادن در دسنترالند بعید نیست! همچنین بازیکنان می‌توانند فضاهای مجازی خود را به‌عنوان زمین (LAND) ایجاد کرده و از آن‌ها برای ساخت و نمایش خلاقیت‌های خود مانند بازی‌ها، تأسیسات هنری، و حتی ویترین فروشگاه‌های مجازی استفاده کنند.

برای حضور در دسنترالند بازیکنان باید مقداری مانا (MANA) که ارز دیجیتال بازی است، به دست آورند. این کار را می‌توان با خرید از صرافی ارز دیجیتال یا کسب درآمد با بازی‌کردن انجام داد. هنگامی که یک بازیکن به‌اندازه کافی مانا داشته باشد، می‌تواند به خرید زمین و سایر دارایی‌های درون بازی یا حتی شرکت در فعالیت‌های مختلف روی آورد.

فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد در دسنترالند وجود دارد؛ برای مثال بازیکنان می‌توانند با ایجاد و فروش دارایی‌های مجازی، MANA به دست آورند و به‌راحتی کسب درآمد از بازی داشته باشند. آنها همچنین می‌توانند با شرکت در فعالیت‌های مختلف مانند رقابت در بازی‌ها یا حضور در رویدادها درآمد کسب کنند. علاوه بر این، برخی از بازیکنان هم توانسته‌اند با ارائه خدمات مجازی مانند املاک مجازی یا طراحی داخلی مجازی به درآمدهای عالی برسند.

بازی متاورس دسنترالند

سندباکس؛ از بازی های آنلاین برای کسب درآمد

سندباکس دنیایی مجازی است که در آن بازیکنان می‌توانند تجربیات جدیدی داشته باشند. این بازی نیز مانند دسنترالند پلتفرم غیرمتمرکزی است که در آن کاربران می‌توانند مالک زمین خود باشند و از ساخته‌های خود کسب درآمد کنند. این بازی بر بستر اتریوم ساخته شده و تضمین می‌کند مالکیت دارایی‌های دیجیتال شفاف و غیرقابل‌تغییر است.

در این بازی امکان ایجاد و فروش املاک مجازی وجود دارد. درواقع بازیکنان می‌توانند زمین‌ها را بخرند، بفروشند، یا توسعه دهند. علاوه بر زمین‌ها، می‌توان چیزهای مختلفی مانند ساختمان‌، مناظر، و آواتار نیز طراحی کرد یا توسعه داد. سپس بازیکنان می‌توانند با فروش آنها در بازار بازی یا با اجاره اموال مجازی از ساخته‌های خود درآمد کسب کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب سندباکس امکان شرکت در رویدادهای اجتماعی و تعامل با سایر بازیکنان در زمان واقعی است. این بازی فضایی را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا بتوانند با هم معاشرت داشته باشند، در کنسرت‌ها و رویدادهای دیگر شرکت کنند، و حتی میزبان رویدادهای خود باشند. گیمرها می‌توانند برای شرکت در رویدادها و چالش‌ها جوایزی کسب کنند که با پول واقعی مبادله می‌شود. به‌این‌ترتیب کسب درآمد از بازی سندباکس ممکن می‌شود.

اکسی اینفینیتی؛ از بازی‌های جذاب متاورس

اکسی اینفینیتی بازی محبوبی است که بر بستر بلاک‌چین ساخته شده و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در آن وجود دارد. در Axie Infinity، بازیکنان می‌توانند موجودات دیجیتالی معروف به Axies را در اختیار داشته باشند و پرورش دهند. سپس می‌توانند در یک سیستم مبارزه به‌صورت نوبتی با بازیکنان دیگر مبارزه کنند. این بازی به دلیل امکان کسب درآمد توجه خوبی را به خود جلب کرده و به بازیکنان فرصت‌هایی برای کسب درآمد واقعی از طریق فعالیت‌های مختلف درون بازی ارائه می‌دهد.

یکی از راه‌های اصلی کسب درآمد در اکسی اینفینیتی شرکت در مبارزات و برنده‌شدن در مسابقات است. بازیکنان در ازای هر بازی NFT دریافت می‌کنند که به درآمدشان می‌افزاید. همچنین می‌توانند تیمی از Axies با مهارت‌ها و ویژگی‌های مختلف را جمع‌آوری و به‌صورت استراتژیک با دیگر بازیکنان یا شخصیت‌های غیر بازیکن مبارزه کنند. گیمرها می‌توانند در این مسابقات جوایزی در قالب Axie Infinity Shards (AXS) و Small Love Potions (SLP) کسب کنند، سپس آن‌ها را صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال بفروشند یا در اکوسیستم بازی استفاده کنند.

راه دیگری که برای کسب درآمد از بازی اکسی اینفینیتی وجود دارد، با ایجاد و فروش Axies است. هر اکسی دارای ویژگی‌های مختلفی است و افراد علاقه‌مند می‌توانند آن‌ها را بخرند یا اجاره کنند. با اجاره‌دادن اکسی بازیکنان می‌توانند بخشی از پاداش‌های درون بازی را به‌وسیله وام‌گیرنده به دست آورند. این امر اقتصادی منحصربه‌فرد در Axie Infinity ایجاد می‌کند، جایی که بازیکنان می‌توانند به‌سادگی با مالکیت و اجاره دارایی‌های دیجیتال خود درآمد کسب کنند.

گالا گیمز؛ فرصتی برای کسب درآمد آنلاین

پروژه گالا گیمز بازی‌ها و فرصت‌های مختلفی را برای کسب درآمد از بازی در اختیار گیمرها قرار می‌دهد و هدف آن ایجاد یک اکوسیستم بازی غیرمتمرکز است. در چنین پلتفرمی بازیکنان دارای مالکیت واقعی بر دارایی‌های درون بازی خود هستند و می‌توانند با مشارکت در بازی‌های گالا ارز دیجیتال کسب کنند.

یکی از بازی های شاخص در این پروژه Town Star  است. تاون استار بازی شهرسازی بوده که در آن بازیکنان شهرهای مجازی خود را می‌سازند و مدیریت می‌کنند. در تاون استار گیمرها می‌توانند با ساخت و نگهداری شهرهایشان گالا (GALA)، ارز دیجیتال بومی بازی‌های گالا را کسب کنند. یکی دیگر از بازی‌های Gala Games، Mirandus  بوده که یک RPG فانتزی جهان باز است. در این بازی گیمرها می‌توانند به مأموریت بروند و در فعالیت‌های مختلف شرکت کنند. این نیز نوع دیگری از کسب درآمد از طریق بازی های متاورس است.

گادز آنچیند؛ از بهترین بازی های آنلاین

Gods Unchained  بازی کارتی کلکسیونی مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم است. بازیکنان در این بازی نقش یک خدا را بر عهده می‌گیرند و با استفاده از موجودات و طلسم‌های مختلف با یکدیگر می‌جنگند. همه کارت‌های موجود در بازی گادز آنچیند منحصربه‌فرد هستند و نمی‌توان آنها را کپی یا جعل کرد.

در این گیم بازیکنان می‌توانند با بازی‌کردن ارز دیجیتال به دست آورند، آن‌ها را بفروشند یا در بازی استفاده کنند. بازی گادز آنچیند بسیار سرگرم‌کننده است و از آن دست بازی های متاورس بوده که استراتژی‌های بسیار متنوعی دارد. مسابقات این گیم علاوه بر اینکه یک سرگرمی بی‌پایان برای گیمرهاست، برای کسب درآمد آنلاین نیز به آن‌ها کمک می‌کند.

بازی متاورس گادز آنچیند

ایلوویوم؛ بازی متاورسی جذاب

ایلوویوم بازی ساخته شده بر بستر بلاک چین است که عناصر پوکمون و اتریوم را ترکیب می‌کند. این بازی در سرزمینی عرفانی جریان دارد که در آن بازیکنان باید مجموعه‌ای از موجودات معروف به Illuvials را بگیرند، آموزش دهند و به مبارزه بپردازند. هر ایلوویال با دیگری متفاوت است و مجموعه‌ای از آمار، توانایی‌ها، و ویژگی‌های خاص خود را دارد که نحوه عملکرد آن در نبردها را مشخص می‌کند.

این بازی دارای یک بازار غیرمتمرکز است که در آن گیمرها می‌توانند با استفاده از ارز دیجیتال بومی بازی که ILV نامیده می‌شود، Illuvials  را بخرند یا بفروشند. ارزش هر ایلوویال باتوجه‌به تقاضا و قدرت کلی آن در نبردها تعیین می‌شود و ارزش مشخصی ندارد. بازیکنان می‌توانند با انجام مأموریت‌ها، شرکت در نبردها و فروش ایلوویال‌ها در بازار، ILV به دست آورند و به‌راحتی کسب درآمد کنند.

بازی متاورس ایلوویوم

نکات مهم برای کسب درآمد از بازی آنلاین

نکاتی که باید هنگام انجام بازی های متاورس در نظر بگیرید به ترتیب زیر است:

داشتن اینترنت مناسب: برای اینکه بتوانید بازی های متاورس را به‌خوبی انجام دهید، نیاز به اینترنت قدرتمند و پایدار دارید.

برخورداری از نرم‌افزار تغییر آی پی مناسب: ازآنجاکه بعضی از بازی های آنلاین را نمی‌توان با آی‌پی ایران انجام داد، بهتر است یک نرم‌افزار برای تغییر IP خود نصب کنید.

نصب کیف پول تحت وب و نرم‌افزاری: برای اینکه بتوانید درآمد حاصل از بازی‌هایتان را نگه دارید، باید کیف پول داشته باشید.

واریز سرمایه به کیف پول: بهتر است قبل از بازی‌کردن در کیف پول خود سرمایه کافی داشته باشید؛ زیرا ممکن است برای بعضی از بازی‌ها پیش از هر چیز نیاز به پرداخت هزینه داشته باشید.

ساخت یک ایمیل مجزا: از ایمیلی استفاده کنید که کسی به آن دسترسی ندارد.

کلام آخر

بازی های متاورس نه‌تنها فرصتی را برای سرگرمی فراهم می‌کنند، بلکه امکان کسب درآمد آنلاین را نیز به کاربران می‌دهند. بازی های معرفی شده در این مقاله از کردیتخونه، به شما امکان می‌دهند تا بر اساس سلیقه‌تان هم لحظات خوبی را تجربه کنید و هم درآمد خود را افزایش دهید. کردیتخونه نیز می‌تواند در ارائه گیفت‌کارت‌های مختلف به گیمرها و نقدکردن درآمد شما همراهتان باشد. اگر در زمینه کسب درآمد از بازی متاورسی تجربه‌ای دارید، می‌توانید نظر خود را در بخش کامنت‌ها بنویسید!

مطالب مرتبط
چالش های امنیتی در متاورس
چالش های امنیتی در متاورس و راهکارهای مقابله با آن
ویرایش محتوا

درج دیدگاه

مطالب پر بازدید
top-tether-profit-zero
۴ تفاوت اصلی تتر با ارزهای دیجیتال دیگر
چرا ارز دیجیتال بخریم؟خرید دلار از صرافی‌ ممکن است کمی زمان‌بر باشد. همچنین نگهداری پول...
پرداخت هزینه آزمون های بین المللی
پرداخت هزینه آزمون های بین المللی به ساده‌ترین شکل!
شرکت در آزمون های بین المللی این روزها اهمیت زیادی دارد. فرقی ندارد بخواهید رزومه‌تان...
بهترین سایت ها برای خرید هاست و دامنه
بهترین سایت برای خرید هاست و دامنه کدام است؟
در دنیای اینترنتی امروز، حضور آنلاین برای هر فعالیتی ضروری به نظر می‌رسد.
چالش های امنیتی در متاورس
چالش های امنیتی در متاورس و راهکارهای مقابله با آن
متاورس جهان مجازی جدید و پویایی است که از ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به وجود آمده...