پرداخت هزینه های مربوط به سایت Namecheap

برای راه اندازی وب سایت در ابتدا شما باید هاست و دامنه برای سایت خود تهیه کنید. هاست در اصل همان فضایی می باشد که اطلاعات سایت شما بر روی آن ذخیره می گردد و دامنه نیز همان نام سایت یا همان آدرس سایت شما می باشد. سایت ها و شرکت های گوناگونی وجود دارند که خدمات هاستینگ و دامنه ارائه می دهند که از یکی از اینها می توانیم به وب سایت Namecheap اشاره کنیم.

این وب سایت که از سال 2000 شروع به کار کرده است، هر روزه به اعتبار خود اضافه می کند و افراد زیادی به خدمات این وب سایت جذب می شوند. خدمات وب سایت نیم چیپ فقط به خریداری دامنه و هاست محدود نمی شود و شما می توانید از سایر خدمات این وب سایت مانند گواهی SSL، وب سایت ساز و غیره استفاده نمایید. شما زمانی که از خدمات وب سایت نیم چیپ استفاده کردید و از این خدمات رضایت نداشتید، تا 30 روز مهلت خواهید داشت که پول خود را پس بگیرید. از مزایای دیگر این وب سایت می توان به پشتیبانی 24 ساعته آن اشاره کرد که این موضوع باعث می شود که اگر شما در هر ساعت از شبانه روز به مشکل و سوال برخورد کردید بتوانید از این سایت پشتیبانی دریافت کنید.

شما زمانی که از خدمات وب سایت نیم چیپ استفاده می کنید باید هزینه های مربوط به این خدمات را به صورت ارزی پرداخت نمایید که این کار از طریق کیف پول پی پال و کارت های اعتباری مانند ویزاکارت و مستر کارت امکان پذیر می باشد. اگر شما به این روش های پرداخت هزینه دسترسی ندارید، کردیت خونه می تواند هزینه های مربوط به خدمات سایت Namecheap را برای شما پرداخت نماید.

مزایای استفاده از خدمات سایت Namecheap

مشاوره خرید

نیاز به مشاوره دارید ؟ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

با توجه به خدماتی که سایت Namecheap ارائه می دهد، هزینه ی خدمات این سایت به صرفه می باشد.

این وب سایت علاوه بر خدمات خرید دامنه و هاست خدمات دیگری مانند خدمات ایمیل، وب سایت ساز، خدمات وردپرس و غیره ارائه می دهد.