Page not found | کردیتخونه

چرا ارز دیجیتال بخریم؟
خرید دلار از صرافی‌ ممکن است کمی زمان‌بر باشد. همچنین نگهداری پول نقد نیز از امنیت بالایی برخوردار نیست. با خرید ارز دیجیتال هم می‌توانید پول بیشتری جابه جا کنید و هم در هزینه فرصت صرفه‌جویی کنید. کافی است در یک صرافی ارز دیجیتال حساب کاربری بسازید و اقدام به معاوضه پول خود با ارز دیجیتال کنید.
جابه‌جایی سریع و بدون محدودیت پول یکی از از مزایای حائز اهمیت استفاده از ارز دیجیتال است‌. اگر قصد ارسال پول به خارج از کشور را داشته باشید، با تتر راحت‌تر، سریع‌تر و امن‌تر این فرآیند را طی خواهید کرد و به دلیل غیرمتمرکز بودن شبکه بلاک‌چین، محدودیتی برای ارسال پول به حساب دیگری نخواهید داشت. این ویژگی برای کسانی که درحال تجارت با کشورهای خارجی هستند، بسیار کاربردی و تسریع‌کننده روند تجارت است.

دلار؟ ریال؟ تتر؟ مسئله این است
تتر (USDT) با قرار گرفتن در رتبه سوم برترین ارز‌‌های دیجیتال در اصل متعلق به شرکت آی‌فینکس، شرکت مالی ثبت شده در هنگ کنگ محسوب می‌شود.
هر چند که دنیای ارزهای دیجیتال با ثبات بیگانه است، اما تتر به عنوان یک ارز دیجیتال که قیمت آن با دلار در یک راستا قرار دارد به ثباتش معروف است.
در ادامه به ۵ تفاوت اصلی تتر با ارزهای دیجیتال دیگر می‌پرداریم:

۱. عرضه نامحدود
بسیاری از ارزهای دیجیتال عرضه محدود یا برنامه ثابتی دارند. به عنوان مثال، Dogecoin چنین محدودیتی ندارد و روی کاغذ ۵ میلیارد کوین در سال تولید می‌کند. Peercoin نیز چنین محدودیتی ندارد. بیت کوین هم دارای سقف عرضه ۲۳ میلیونی است. این در حالی است که هیچ محدودیتی برای صدور تتر وجود ندارد. به عبارت دیگر، تا زمانی که شرکت تتر وجود داشته باشد، صدور و انتشار کوین‌های جدید نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

۲. پایداری و ثبات
تتر، بر خلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، برای حفظ یک ارزش ثابت طراحی شده است. این ثبات با یک ذخیره ارز فیات، معمولاً دلار آمریکا، به دست می‌آید. هر توکن تتر برای نشان دادن ۱ واحد از ارز فیات اساسی در نظر گرفته شده است.
تتر معمولاً به عنوان یک استیبل کوین در بازار ارزهای دیجیتال استفاده می شود. معامله گران اغلب از تتر به عنوان یک ذخیره موقت ارزش استفاده می کنند و به آنها اجازه می دهد تا بدون نیاز به تبدیل به ارزهای فیات به سرعت وارد و خارج شوند. این ویژگی ثبات را برای معامله گران در یک بازار بی‌ثبات فراهم می‌کند و امکان استراتژی های معاملاتی کارآمدتر را به آن‌ها می‌دهد.

۳. شفافیت
تتر با انتشار منظم ذخایر مالی خود، که قرار است با مقدار تتر در گردش مطابقت داشته باشد، قصد دارد شفافیت ارائه دهد. این شفافیت برای ایجاد اعتماد در میان کاربران و اطمینان از اینکه تتر به طور کامل توسط ارز فیات مربوطه پشتیبانی می‌شود، بسیار مهم است.

۴. رایج بودن در جامعه
تتر به طور گسترده در بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال پذیرفته شده است. کاربران می‌توانند تتر را با سهولت نسبی به سایر ارزهای دیجیتال یا ارزهای فیات تبدیل کنند. در دسترس بودن تتر در صرافی‌های متعدد، نقدینگی و قابلیت استفاده آن را در بازار افزایش می‌دهد.

دنیای جدید، مقرارت جدید

توجه به این نکته مهم است که بازار ارزهای دیجیتال بسیار پویا است و چشم‌انداز آن می‌تواند به سرعت تغییر کند. تفاوت‌های بین تتر و سایر ارزهای دیجیتال ممکن است در طول زمان با ظهور فناوری‌ها، مقررات و پویایی‌های بازار جدید تغییر کند. برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد ارزهای دیجیتال، انجام تحقیقات کامل، به روز ماندن در مورد آخرین تحولات و در نظر گرفتن عواملی مانند ثبات، شفافیت، نقدینگی، ریسک و مقررات بسیار مهم است. ارزیابی اعتبار و قابل اعتماد بودن سازمان صادرکننده پشت ارز دیجیتال نیز مهم است.
لطفاً به خاطر داشته باشید که اطلاعات ارائه شده در اینجا یک مرور کلی است و همیشه توصیه می‌شود قبل از سرمایه‌گذاری یا استفاده از هر ارز دیجیتالی از مشاوره حرفه‌ای یا منابع معتبر مشورت کنید. همچنین استفاده از یک صرافی دیجیتال امن در این مسیر حائز اهمیت است. کردیتخونه با دسترسی آسان و ساده و همچنین فراهم کردن فضای امن و بی‌دردسر برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله تتر، شما را در این مسیر همراهی می‌کند.